Serdecznie zapraszamy do udziału w wolontariacie podczas biegu Pyrzycka Szybka Dycha FIEGE.

Chciałbyś/ chciałabyś poznać nowych, pozytywnie zakręconych ludzi, nabyć nowe doświadczenia? Razem z nimi wziąć udział w organizacji biegu ulicznego?

Czekamy właśnie na Ciebie!

To proste, wypełnij formularz rekrutacyjny, skontaktujemy się z Tobą. Podczas wolontariatu poznasz jak funkcjonuje Biuro Zawodów, punkty nawadniania, trasa zawodów. Będziesz wsparciem i motywacją dla uczestników i nas – organizatorów. ?

 

REKRUTACJA ZAMKNIĘTA – DZIĘKUJEMY!

 

BIURO ZAWODÓW

Biuro Zawodów główne centrum Imprezy, przez które musi przejść każdy uczestnik Pyrzyckiej Szybkiej Dychy, zarówno biegu na 10 km jak i biegu na 5 km, aby odebrać swój Pakiet Startowy:

– chusta wielofunkcyjna, numer startowy z chipem, agrafki, ulotki i gadżet od sponsora.

otwarte w ciągu dwóch dni:

  • 19 marca 2023 (niedziela) godz. 8:30 – 12:30 – w budynku Urzędu Miasta w Pyrzycach

Zadanie wolontariuszy polega na weryfikacji uczestników Pyrzyckiej Szybkiej Dychy:

  • na podstawie dokumentu ze zdjęciem,
  • zbieraniu od uczestników Kart Zgłoszenia/Oświadczeń z oświadczeniem:
  • o braku przeciwwskazań do udziału w biegu oraz, że uczestniczy w biegu na własną odpowiedzialność i że, ma świadomość niebezpieczeństw i ryzyka wynikającego z charakteru biegu,

Biuro Zawodów dla uczestników biegu otwarte będzie

  • 19 marca w niedzielę od 9:00 do 11:45

 

 

DEPOZYT

Depozyt to strefa, gdzie uczestnicy biegów mogą oddać przed startem na przechowanie swoje rzeczy i odebrać je po biegu do wyznaczonej godziny.

 

!!! 19 marzec 2023 (niedziela) godz. 10:30 – 14:00 – w budynku Urzędu Miasta

Zadanie wolontariuszy polega na:

  • przygotowaniu worków depozytowych oraz markerów do wpisania numeru startowego danego uczestnika na naklejce– naklejenie naklejek,
  • wydawaniu worka z napisanym numerem startowym na naklejce uczestnikowi biegu,
  • odebraniu worka depozytowego od uczestnika – sprawdzić czy numer na worku jest zgodny z numerem startowym uczestnika,
  • ułożeniu worków w namiocie, tak by łatwo było go wydać uczestnikowi po biegu, lekkie worki wieszamy na wieszakach (opcjonalnie),
  • dopilnowaniu porządku w namiocie z depozytami,
  • dbaniu o bezpieczeństwo pozostawionych worków depozytowych, nie zostawiamy depozytu bez nadzoru,
  • uporządkowaniu miejsca depozytu po wydaniu ostatniego depozytu,
  • przekazaniu nieodebranych depozytów koordynatorowi wolontariuszy.

Depozyt dla uczestników biegu będzie otwarty od 11:00 do 14:00

 

STREFA STARTU/METY Biegu Smoka – biegu dla dzieci

Strefa Startu znajduje się na ul. 1-go Maja, na wysokości kościoła, przed bramą startową.

!!! 19 marzec 2023 (niedziela) godz. 10:30 – 12:00

Zadanie wolontariuszy polega na:

  • dopilnowaniu by w strefie startu znajdowały się dzieci z odpowiednimi numerami startowymi (pierwsza startuje grupa najmłodszych dzieci), rozróżnimy zawodników numerach fal i godzinie startu umieszczonych na numerze startowym
  • koordynowaniu ustawienia dzieci na linii startu,
  • dopilnowaniu przebiegu startu

Strefa mety znajdować się będzie na ul. 1-go Maja za bramą mety.

!!! Brama mety – znajduje się ok. 100 m od bramy startu kierując się w stronę Stargardu

!!! 19 marzec 2023 (niedziela) godz. 11:30 – 14:00

Zadanie wolontariuszy polega na:

  • przygotowaniu wieszaka i rozwieszenie na nim medali,
  • zawieszeniu na szyi dziecka które ukończyło bieg medalu,
  • odprowadzeniu dziecka do rodziców/opiekunów gdy zajdzie taka potrzeba,
  • powiadomieniu służb medycznych w przypadku gdyby jakiś uczestnik biegów potrzebował pomocy (wzywamy pomoc, sami nie prowadzimy uczestnika do medyków),
  • dopilnowaniu by rodzice nie wchodzili do strefy mety

Start biegu odbędzie się o godzinie 11:00

 

STREFA STARTU/METY Biegu Głównego

Strefa Startu znajduje się na ul. 1-go Maja, na wysokości kościoła, przed bramą startową.

!!! 19 marzec 2023 (niedziela) godz. 11:30 – 14:00

Zadanie wolontariuszy polega na:

  • dopilnowaniu by wszyscy uczestnicy znaleźli się w swojej strefie startu (pierwsza startuje grupa zawodników z 5 km), rozróżnimy zawodników po numerach startowych (szczegóły w dniu startu)
  • koordynowanie ustawienia uczestników na linii startu,
  • dopilnowanie przebiegu startu

Strefa mety znajdować się będzie za bramą mety.

!!! Brama startu i mety – ta sama brama w biegu głównym

!!! 19 marzec 2023 (niedziela) godz. 11:30 – 14:00

Zadanie wolontariuszy polega na:

  • przygotowaniu wieszaka i rozwieszenie na nim medali,
  • wsparciu uczestników którzy ukończyli bieg,
  • wręczaniu medali uczestnikom którzy skończyli bieg – nie wieszamy medali na szyi zawodnika, dajemy medal do ręki,
  • powiadomieniu służb medycznych w przypadku gdyby jakiś uczestnik biegów potrzebował pomocy (wzywamy pomoc, sami nie prowadzimy uczestnika do medyków)

Start biegu odbędzie się o godzinie 12:00

 

PUNKTY NAWODNIENIA

Dwa Punkty Nawodnienia będą usytuowane: jeden na trasie tuż za bramą startową (dla zawodników pokonujących dystans 10 km) na ul. 1-go Maja oraz drugi za strefą z medalami (dla wszystkich zawodników którzy ukończyli bieg na 10 lub 5 km).

!!! 19 marzec 2023 (niedziela) godz. 11:15 – 14:00

Zadanie wolontariuszy polega na:

Punkt na trasie:

  • przygotowaniu stanowiska do wydawania wody (ustawienie 2 stołów w wyznaczonym miejscu, przygotowanie kubeczków , worków na zużyte kubki, rękawiczek, butelek z wodą 5l),
  • ułożeniu kubeczków z wodą tak by uczestnik biegu miał do niej swobodny dostęp,
  • dbaniu o porządek na stanowisku,
  • uporządkowaniu miejsca nawodnienia po zakończeniu Imprezy (pozbieranie zużytych kubków, przeniesienie stołów, pozostałych kubeczków, rękawiczek, butelek z wodą oraz worków ze śmieciami do Miasteczka Biegowego obok namiotu Biura Zawodów),
  • zużyte kubeczki wrzucamy do worków na śmieci

Punkt za metą:

  • przygotowaniu stanowiska w namiocie do wydawania wody (ustawienie 2 stołów w wyznaczonym miejscu, przygotowanie kubeczków , worków na zużyte kubki, rękawiczek, butelek z wodą 5l),
  • ułożeniu kubeczków z wodą tak by uczestnik biegu miał do niej swobodny dostęp,
  • dbaniu o porządek na stanowisku ( zużyte kubki wrzucamy do worków na śmieci),
  • uporządkowaniu miejsca nawodnienia po zakończeniu Imprezy (pozbieranie zużytych kubków, przeniesienie stołów, pozostałych kubeczków, rękawiczek, butelek z wodą oraz worków ze śmieciami do Miasteczka Biegowego obok namiotu Biura Zawodów/przy drzwiach wejściowych do Urzędu Miasta).

 

CATERING

Punkt z Cateringiem znajdować się będzie na terenie parkingu od ulicy Kilińskiego.

!!! 19 marzec 2023 (niedziela) godz. 11:00 – 14:00

Zadanie wolontariuszy polega na:

  • przygotowaniu stanowiska do wydawania posiłku (stoły ławy) w namiocie oznaczonym CATERING,
  • przygotowaniu rękawiczek jednorazowych, miseczek, sztućców oraz pieczywa,
  • organizacja wydawania posiłku (nalewanie zupy, wydanie pieczywa, odznaczenie na numerze wydany posiłek)
  • uporządkowaniu miejsca wydawania posiłku po zakończeniu Imprezy (złożenie niezużytych naczyń, sztućców oraz pieczywa do worków, uprzątnięcie stołów i ław)

 

Koordynator Wolontariatu
Katarzyna Kupis
mail: Katarzyna.kupis@k2partners.org.pl